8-10.6.2020 год.
Пејте и слушајте музика по ваш избор, уживајте во вашата омилена музика.
Сликајте по идеите што ги имате во вашата глава, а отсекогаш сте сакале да ги пренесете на лист хартија.
Одморете, вежбајте и пешачете секогаш кога сакате да се релаксирате, одберете рекреативни вежби по ваш избор.
1-4.6.2020 год.
План за работа за 1.6.2020 -5.6.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Физичко и здравствено образование
|
Водење на топка
во движење
|
Шутирање во движење
|
|
Шутирање на гол
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
Да
се оспособува да ги совлада елементите од основите на фудбалот. Да се
оспособува да води топка во
движење. Да се оспособува да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат.
|
Да се оспособува да ги совлада елементите од основите на фудбалот. Да се
оспособува да шутира топка во
движење. Да се оспособува да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат.
|
|
Да се оспособува да
ги совлада елементите од основите на фудбалот. Да се оспособува
да шутира топка во
движење. Да се оспособува да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат.
|
|
Вовед во активноста
|
Вежби за раздвижување и обликување на телото и движењата. Одење, трчање и потскокнување ,изведување на вежби
со: одење (на прсти на петици, на внатрешен и надворешен дел од стапало)
трчање и потскокнување, да ја додаде топката со десна и лева нога итн. Накратко се потсетуваме од сликите од учебник и
од истражувањето на интернет за додавање на топка при играње на фудбал.Следење на фудбалски натпревар на ТВ.
Водење на топка со
рис и водење на топка во движење, шутирање на топка во движење ,шутирање на топка во гол ( изведување од страна
на ученикот).
Повеќе внимание на
држењето на телото при седење, одење, трчање и играње.
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
План за работа за 1.6.2020 -5.6.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
||
Наставна содржина
|
||
Наставен предмет:
Музичко
образование
|
Подготовка за приредба -
вежби
|
|
Подготовка за приредба -
вежби
|
||
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
||
Да се утврди музичката точка за приредбата по повод завршување на учебната
година.
|
||
Вовед во активноста
|
||
Подготовка за проба каде се утврдуваат
музичките точки избрани по избор на учениците Реализација и утврдување
на музичките точките од страна на учениците. Се следи од страна на
родителите.
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
||
IVв одд
|
План за работа за 1.6.2020 -5.6.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
||
Наставна содржина
|
||
Наставен предмет:
Ликовно образование
|
Цртање по избор Мојот распуст
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
||
Да се оспособува да ја развива перцепцијата и да
увидува разлика во природниот простор. Да се оспособува да воочува и
споредува целина и детаљ. Да се оспособува да развива поголема визуелна
осетливост.
|
||
Вовед во активноста
|
||
Разговор за убавините на летниот распуст, како и
каде би го поминале. Ученикот го подготвува потребниот материјал за работа:блок, колаж хартија, лепак, ножици.
Започнува самостојна активност, односно самостојна работа на учениците со помош и корекција по
потреба. Активност со ликовните елементи. Истакнување на
творбата во домот.
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
||
IVв одд
|
26-29.5.2020 год.
План за работа за 11.5.2020 – 15.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставен предмет: Ликовно образование
|
Сликање -Kомплементарни бои
Мотив: Рози или Буба Мара на
зелен лист (црвена и зелена), темјанушки (виолетова со жолта), Залез на сонце
(портокалова и сина)....
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
-Да се оспсобува да препознава комлеменарен бои. -Да се
оспособува да развива осетливост за присуство на бојата во природата и уметничките дела.
-Да се оспособува да ракува правилно со разни
сликарски материјали.
-Да се оспособува да ги применува сликарските техники.
|
Вовед во активноста
|
Учениците најнапред да се потсетат
кои
бои се комплементарни бои а потоа по сопствена желба сликаат со помош на
ликовната техника колаж и применуваат комплементарни бои за да ја реализираат
целта (Мотив: Рози(црвена и зелена) , темјанушки(виолетова со жолта) или Буба
Мара на зелен лист(црвена и зелена),
Заоѓање на сонце (портокалова и сина)....комбинираат црвена со зелена, сина
со портокалова, виолетова
со жолта боја).
|
Меил од наставникот
|
IVa одд
|
IV б одд:
|
|
IV в одд
|
18-22.5.2020 год.
План за работа за 18.5.2020 -22.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Ликовно образование
|
1.Цртање- Нашите
просветители-Кирил и Методиј
|
2. Цртање- Нашите
просветители-Кирил и Методиј
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
Да
се оспособува да се поттикнува да го користи
цртачкиот материјал лавиран туш и перце за цртање според своја замисла
|
Вовед во активноста
|
Преку разговор повторување за Кирил и Методиј . Следуваат активностите од страна на учениците кои секој
по некоја сопствена желба ќе изработи и креативно ќе се искаже преку цртање. Се истакнува
изработката пред семејството, а учениците вршат самооценување
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
План за работа за 18.5.2020 -22.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Музичко
образование
|
1. Слушаме музика по желба
|
2. Примена на усвоените знаења и
креативните способности на учениците
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
Да се
оспособува да се поттикнува за слушање на музичкото дело , внимателно,
концентрирано од почеток до крај.
Да се
оспособува да развива способност за препознавање на начин на изведба (
вокална, инструментална , вокално-инструментална музика).
Да се оспособува да дискутира за впечатоците од музиката
Да се увежба музичка точка , за
приредбата по повод завршување на учебната година
|
Вовед во активноста
|
Разговор за тоа која музика најмногу ја слушаме Следува
слушање музика по избор
на ученикот. Избираме музика која сака да ја слуша, внимателно,
концентрирано од почеток до крај.Го препознава начинот на изведба ( вокална,
инструментална ,вокално-инструментална музика). Определување инструменти кои
се слушаат. Се дискутира за
впечатоците од музиката и се изразуваат
своите чувства. На крај ликовно се илустрира.
|
Повторување
и увежбување на точката која веќе ја одбрале учениците.Самостојно изведува музичка драматизација
|
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
План за работа за 18.5.2020 -22.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Техничко
образование
|
Цртање на сообраќајни
знаци во Paint- ИКТ
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
Продлабочување на знаењата за правилата и прописите за
движење на пешаците во сообраќајот и оспособување за нивна примена и безбедно
учество (движење) во сообраќајот како пешаци.
Да се оспособува да знае што е сообраќај и да
ги применува правилата на однесување во сообраќајот
|
Вовед во активноста
|
Следува практична работа на компјутер при што учениците ќе
изработуваат сообраќајни
знаци во Paint .
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
План за работа за 18.5.2020 -22.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Физичко и здравствено образование
|
Додавање топка во парови
|
Ракометно шутирање на гол од место
|
|
Игра - ракомет
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
да ги совлада елементите од основите на ракометот; да ја развива соработката, колективниот и
спортски дух; да ги развива способностите за игра со топка; да ја развива подвижноста
на локомоторниот апарат
|
Вовед во активноста
|
Вежби за раздвижување и обликување на телото и движењата. Одење, трчање и потскокнување ,изведување на вежби
со: одење (на прсти на петици, на внатрешен и надворешен дел од стапало) трчање
и потскокнување, да ја додаде топката со две раце итн. Накратко се потсетуваме од сликите од учебник и
од истражувањето на интернет за додавање на топка во парови при игра на ракомет.
Ова важи за цела недела
по физичко, затоа не пишувамe за секој ден oдделно. Повеќе внимание на држењето на телото при седење, одење, трчање и
играње.
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
11-15.5.2020 год.
План за работа за 11.5.2020 – 15.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставен предмет: Ликовно образование
|
Сликање по избор
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
- Да се оспособува да
воочува и споредува целина и детаљ
- Да се оспособува да развива поголема визуелна
осетливост
|
Вовед во активноста
|
Сликајте по сопствен избор.
|
Меил од наставникот
|
IVa одд
|
IV б одд:
|
|
IV в одд
|
План за работа за 11.5.2020 – 15.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставен предмет: Музичко образование
|
1. Слушаме музика по желба
|
2. Примена на усвоените знаења и креативните способности
на
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
- Да се оспособува да се поттикнува за слушање на музичкото дело ,
внимателно, концентрирано од почеток до крај.
-Да
се оспособува да развива способност за препознавање на начин на изведба (вокална,
инструментална , вокално-инструментална музика).
-Да се оспсобува да дискутира за впечатоците од музиката
|
- Да се осопобува да се применат
усвоените знаења и креативните способности на учениците
|
|
Вовед во активноста
|
Следува слушање музика по избор, внимателно,
концентрирано од почеток до крај.
Да го препознаат начинот на изведба ( вокална,
инструментална, вокално-инструментална музика). Да ги определат инструментите
кои ги слушаат. Дискутирајте за впечатоците од музиката и изразувајте ги своите чувства.
|
Учениците
да ги пеат и свират на флејта изучените песни.
|
|
Меил од наставникот
|
IVa одд
|
IV б одд:
|
|
IV в одд
|
План за работа за 11.5.2020 – 15.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставен предмет: Физичко и здравствено образование
|
1.Основни елементи во ракометот- топка, игралиште - утврдување
|
2. Слободно ракометно водење
|
|
3. Фрлање и фаќање на мала ракометна топка од под и
од ѕид
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
- Да се запознае со изгледот и
должината на теренот за ракомет и големината на голот.
-Да се запознае со бројноста на играчите во тимот
и нивната улога.
|
- да ги совлада елементите од
основите на ракометот-ракометно водење;
-да
ја развива соработката, колективниот и спортски дух;
-да ги развива способностите
за игра со топка;
-да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат
|
|
-да
ги совлада елементите од основите на ракометот; -да ја развива соработката, колективниот и
спортски дух;
-да ги развива способностите
за игра со топка;
-да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат
|
|
Вовед во активноста
|
Прочитајте за ракометот на подолу
дадениот документ, погледнете на интернет на следнава стрна:
Пронајдете ракометен натпревар и
проследете го заедно со вашето дете.
|
Меил од наставникот
|
IVa одд
|
IV б одд:
|
|
IV в одд
|
4-8.5.2020 год.
План за работа за 4.5.2020 -8.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Mузичко образование
|
Пеење песни (избор на песни)
|
Избор на музичка точки и улога по желба на ученикот
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
-Да се оспособува да
применува правилен пеачки став;
-Да
се оспособува да пее
-Да се оспособува да
го развива опсегот на гласот;
-Да се оспособува да
развива дикција;
-Да се оспособува за
правилно пеење на песни различни по
содржина и карактер;
-Да се оспособат да изберат
музичка точка
|
Вовед во активноста
|
Договор на ученикот околу изборот на песните според
нивната желба и афинитет (песнички од детски фестивали или сл.), увежбување и распевање и на крајот мини концерт во семејството.Настап
на ученикот во домот со подготвената точка.
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
План за работа за 4.5.2020 -8.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Физичко и здравствено образование
|
Примена на изученото на мини игралиште –увежбување
|
Основни елементи
во ракометот- топка, игралиште-ИКТ
|
|
Утврдување-
Основни елементи во ракометот- топка, игралиште
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
-да ги увежба елементите од основите на одбојката
|
Да се запознае со изгледот и должината на теренот за ракомет и големината
на голот. Да се запознае со бројноста на играчите во тимот и нивната улога.
|
|
Да се запознае со изгледот и должината на теренот за ракомет и големината
на голот. Да се запознае со бројноста на играчите во тимот и нивната улога.
|
|
Вовед во активноста
|
Изведување на вежбите за оформување на телото,
истегнување на мускулатурата и загревање на посебни мускулни
групи ,раменски појас и сл.
|
Објаснување на учениците-ракометот се игра меѓу
две екипи од по 6 играчи и голман на правоаголен терен со димензии 40м во
должина и 20 м во ширина.Целта на играчите е да дадат гол на противничката
екипа.Ракометниот гол е со димензии 2 м височина
и 3 м широчина и пред него стои играч голман кој го брани голот од
противничките играчи.
Топката во ракометот се држи со прстите од
дланката.
Додавање со топка од висина на гради.
Пронајдете
ракометен натпревар и проследете го заедно со вашето дете.
|
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
План за работа за 4.5.2020 -8.5.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Техничко
образование
|
Примена на конструкциите во практиката-ЕКО
СТАНДАРД 4 -
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
Да се оспособува да ги продлабочува знаењата за
сообраќајот во околината.
Да се оспособува за примена на конструкциите во
практиката .
|
Вовед во активноста
|
Започнeте со разговор. Како се движат
по патот од дома до училиште ( на која страна)? Зошто е потребно да внимаваме
како се однесуваме на улица? Заради наша безбедност и безбедноста на другите
учесници во сообраќајот(возилата).
Следува практична работа при што ќе учениците ќе изработуваат семафор и
неколку знаци на големи картони . Потоа изработките ги поставуваат на одредено место
конструирајќи мала одбележана крстосница.
Се повторува по неа каде би ја поминале и
кога?
На крај учениците собираат и се грижат просторот за работа да биде уреден без никакви хартии и картони
кои ги употребиле додека траела конструктивната работа.
|
27-30.4.2020 год.
План за работа за 27.4.2020 – 30.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставен предмет: Физичко и здравствено образование
|
1. Одбивање
на мала топка од ѕид
|
2. Додавање на топка преку јаже или мрежа
|
|
3.
Одбивање на мала топка со прсти и "чекан".
|
|
Според целите на програмата за прво одделение
ученикот/
учениците
|
- Да се оспособува за совладување
на елементите од основите на одбојката.
-Да се оспособува за развивање на способностите
за игра со топка, одбивање на мала топка од ѕид.
-Да се оспособува за развивање подвижноста на
локомоторниот аппарат.
|
- да го совлада додавањето на
топка преку мрежа;
-да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат,
упорноста и истрајноста
|
|
-Да ги совлада елементите од основите на одбојката
со одбивање на топката со прсти и чекан,
-да ги развива способностите за игра со топка;
|
|
Вовед во активноста
|
Во учебникот по физичко и здравствено
образование на страна 41, 42 и 43 прочитајте за одбојка. Поразговарајте со
децата на тема одбојка, погледнете ги понудените страни на интернет.
Пронајдете одбојкарски натпревар и
проследете го заедно со вашето дете.
|
Меил од наставникот
|
IVa одд
|
IV б одд:
|
|
IV в одд
|
План за работа за 27.4.2020 – 30.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставен предмет: Ликовно образование
|
1. Цртање – средства за цртање- лавиран туш- мотиви од Екологијата
|
Според целите на програмата за прво одделение
ученикот/
учениците
|
- Да се оспособува да се
поттикнува да го користи цртачкиот
материјал лавиран туш и перце за цртање според своја замисла
|
Вовед во активноста
|
Преку разговор повторувате за тоа
што е тоа Екологија. Кој е тој кој се грижи за нашата животна средина? Во
какво место сакате да живеете?
Потоа учениците по сопствена желба
изработуваат и креативно се изразуваат преку цртеж за кој користат лавиран
туш.
Лавиран туш е таква техника во
која освен линиите се користат и други ликовни елементи: тон и текстура. Цртањето
со перо и туш се комбинира со четка. Откако ќе го завршиме цртежот со перо,
со четката се нанесува разреден туш и со тоа се добиваат потемни и посветли
тонови по сопствена желба.
(спојот на туш и
четка може да направи чудо на листот хартија само со неколку потези на
четката)
|
Меил од наставникот
|
IVa одд
|
IV б одд:
|
|
IV в одд
|
План за работа за 27.4.2020 – 30.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставен предмет: Музичко образование
|
1. Немирко (креативност преку ритмички игри и
мелодиски вежби)- ИКТ
|
2. Гоце Коларовски „ Растурена
игра“
|
|
Според целите на програмата за прво одделение
ученикот/
учениците
|
- Да се осопобува да развива способност за творење и креативно изразување преку ритмички игри (мелодиски вежби).
-Да се оспособува за музичка
драматизација.
-Да се оспособува да дискутира за впечатоци од музиката.
|
- да развива способност за препознавање на инструмет во композиција
|
|
Вовед во активноста
|
Разгледајте и прочитајте на страна
68 во учебникот по музичко образование. Учениците да направат куса
драматизација по дадените слики во учебникот и да создадат свои ритмички
движења за истото.
|
Учениците
да прочитаат и да се запознаат со македонскиот композитор на страна 69 од
учебникот по музиќко образование. Слушнете ја композицијата на следниов линк
разговарајте
за истата, учениците треба да го откријат инструментот кој е застапен во
композицијата.
|
|
Меил од наставникот
|
IVa одд
|
IV б одд:
|
|
IV в одд
|
21-24.4.2020 год.
План за работа за 21.4.2020 -24.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Ликовно образование
|
Цртање – случка од секојдневниот живот Роденден, слава, приредба (блок
часови) ИКТ
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
-Да се оспособува да ги изразува своите емоции преку
контраст: светло-темно или комплементарен колорит.
-Да се оспособува да комбинира креативно форми, бои,
ритам, големини
|
Вовед во активноста
|
Преку разговор повторување за поводите кои што ги
прославуваме во домот и во училиштето: роденден, слава, приредба. Следува
самостојна активност од страна на учениците кои секој по некоја сопствена
желба ќе изработи и креативно ќе се искаже преку цртање.За цртање техника по
избор на ученикот. Се истакнуваат изработките пред семејството, а учениците
при тоа вршат самооценување
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
План за работа за 21.4.2020 -24.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Техничко
образование
|
Сообраќајни
знаци( пат со првенство на минување,крстосување со пат со првенство на
минување, обележан пешачки премин, забрана за сообраќај за пешаците)- ИКТ
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
-Продлабочување на знаењата за правилата и прописите за движење на
пешаците во сообраќајот и оспособување за нивна примена и безбедно учество
(движење) во сообраќајот како пешаци.
-Да се оспособува да знае што е сообраќај и да ги
применува правилата на однесување во сообраќајот.
|
Вовед во активноста
|
Ќе се повторат знаењата со правилата за
безбедно движење во сообраќајот преку содржините од учебникот на стр.46, 47 и
48 . Истражување на интернет за безбедноста на пешаците во сообраќајот.
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
План за работа за 6.4.2020 -10.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Физичко и здравствено образование
|
22.4.2020
Натпревар во кошарка
|
23.4.2020
Додавање на топка преку мрежа
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
22.4.2020
-да го увежба и совлада
елементот кошаркарски став,
-да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат
-да го увежба и совлада елементот кошаркарско додавање и фаќање на топка;
да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат
|
23.4.2020
-да го совлада додавањето на топка преку мрежа; да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат, упорноста и
истрајноста
.
|
|
Вовед во активноста
|
Вежби за раздвижување и обликување на телото и движењата. Одење, трчање и потскокнување ,изведување на вежби
со: одење (на прсти на петици, на внатрешен и надворешен дел од стапало)
трчање и потскокнување, да ја додаде топката со две раце итн. Накратко се потсетуваме од сликите од учебник и
од истражувањето на интернет за додавање на топка во парови при игра на кошарка.Следење на кошаркарски натпревар на ТВ.
Ова важи за цела недела
по физичко, затоа не пишувамe за секој ден oдделно. Повеќе внимание на држењето на телото при седење, одење, трчање и
играње.
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд onlinebutterfly4@gmail.com
|
|
IVв одд
|
13-16.4.2020 год.
Слушајте велигденски песни и уживајте. Илустрирајте ја слушаната песна. Играјте и танцувајте по тактот на музиката која ја слушате.
Предлог песни:
6-10.4.2020 год.
План за работа за 6.4.2020 -10.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Ликовно образование
|
Ликовни елементи во цртањето ,,Природата во разните годишни времиња“
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
Да се
оспособува да ја развива перцепцијата и да увидува разлика во природниот
простор.Да се оспособува да воочува и споредува целина и детали. Да се
оспособува да развива поголема визуелна осетливост. Да се оспособува да
воочува ритам во природата и да го применува во цртеж. Да се оспособува да ја
развива креативноста и умешноста во изразувањето со користење на линии со
различен карактер и густина.
|
Вовед во активноста
|
Разговoр со учениците за
годишното време пролет. (го опишуваат), потоа ги истакнуваат промените на природата низ различните годишни времиња. По
можност за време на разговорот во позадина да оди музика од А. Вивалди –
(четирите годишни времиња).
Потоа самостојно цртаат, дел од природата што ја виделе низ
различни годишни времиња. При тоа користат разни видови линии, текстура , сенчање со молив. Листот
треба да го поделат на 4 дела. Во секој дел треба да нацртаат по едно годишно време внимавајќи на видот на линиите и
текстурата.
За цртање користат
молив техника.
|
Меил од наставникот
|
|
|
|
IVв одд
|
План за работа за 6.4.2020 -10.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Физичко и здравствено образование
|
6.4.2020
Кошаркарски став
|
8.4.2020
Кошаркарско додавање и фаќање на топка
|
|
9.4.2020
Додавање на топка
во парови
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
6.4.2020
-да го увежба и совлада
елементот кошаркарски став,
-да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат
|
8.4.2020
-да го увежба и совлада елементот кошаркарско додавање и фаќање на топка;
да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат.
|
|
9.4.2020 Да се оспособува да го
увежба и совлада елементот кошаркарско додавање и фаќање на топка во парови.
Да се оспособува да ја развива подвижноста на локомоторниот апарат.
|
|
Вовед во активноста
|
Вежби за раздвижување и обликување на телото и движењата. Одење, трчање и потскокнување ,изведување на вежби
со: одење (на прсти на петици, на внатрешен и надворешен дел од стапало)
трчање и потскокнување , итн. Накратко се потсетуваме од сликите од учебник и од истражувањето на интернет за
додавање на топка во парови при игра на кошарка.
Ова важи за цела недела
по физичко, затоа не пишувамe за секој ден посебно. Повеќе внимание
на држењето на телото при седење, одење, трчање и играње.
|
Меил од наставникот
|
|
|
|
IVв одд
|
План за работа за 6.4.2020 -10.4.2020
Содржини и активности за
работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Техничко
образование
|
Сообраќајни
знаци( пат со првенство на минување,крстосување со пат со првенство на
минување, обележан пешачки премин, забрана за сообраќај за пешаците)
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
Продлабочување на знаењата за правилата и прописите за движење на
пешаците во сообраќајот и оспособување за нивна примена и безбедно учество
(движење) во сообраќајот како пешаци.
Да се оспособува да знае што е сообраќај и да ги
применува правилата на однесување во сообраќајот.
|
Вовед во активноста
|
Започнeте со разговор.Како се движиме по патот од дома до училиште ( на која
страна)? Зошто е потребно да внимаваме како
се однесуваме на улица? Заради наша безбедност и безбедноста на другите
учесници во сообраќајот(возилата).
Ќе се запознаат со правилата за безбедно
движење во сообраќајот преку содржините од учебникот на стр.46, 47 и 48 .
-Регулирање на крстосница со
сообраќајни знаци и сигнализација.
- Ако нема изградено посебна
пешачка патека движете се покрај самиот раб на коловозот со зголемена внимателност и
претпазливост.
-Кога се движите во група
секогаш движете се еден зад друг, така е побезбедно.
-Улицата поминувајте ја на
пешачкиот премин, бидете крајно внимателни и претпазливи.
Запишување на план во
тетратката.
|
Меил од наставникот
|
|
|
|
IVв одд
|
План за работа
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
Изработија: Вера Крстевска, Зорица Атанасовски
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Ликовно образование
|
Сликање - симетрија, пеперутка, шише, вазна-
ИКТ (блок часови)
|
Вовед во активноста
|
Симетрија
е кога нештото има две исти страни. Се воочува пеперугата и се разговара по
неа, ако се повлече линија во средината ќе се добие две исти страни. Потоа се
разговара за симетријата која ја има во прилозите. Симетријата ја поврзуваме
со ликовно и тоа дека рамнотежата во ликовното дело се постигнува со
комбинација на ликовните елементи од левата и десната половина на творбата во
една целина. Целината ја добиваме по пат на симетрија.
|
Следуваат
активностите од страна на учениците кои ќе сликааат пеперуга или вазна. Секој по
сопствена желба ќе изработи и креативно ќе се искаже преку сликање. За работа се користат темперни
бои.
|
План за работа
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
Изработија: Вера Крстевска, Зорица Атанасовски
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Музичко образование
|
Народни обичаи ИКТ
|
Презентација
на проектните активности
|
|
Вовед во активноста
|
Активноста
е повторно со мало истражување на интернет, поврзана со обичаите во нашата
земја. На лист од блок да се направи проектот не мора на хамер (учениците
знаат како да го направат)
|
План за работа за 23.3.2020 -27.3.2020
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Ликовно образование
|
25.3.2020
Монотипија
– по избор
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
25.3.2020
Да се оспособува во природата да воочува контраст:
светло-темно, црно-бело и истиот да го применува во графиките. Да се
оспособува да печати монотипија
|
Вовед во активноста
|
25.3.2020
Монотипија – по избор.
Графичка техника што овозможува добивање на само
еден отпечаток, (еден единствен и неповторлив). Се
работи на подлога (пластична, стаклена или метална плоча, може алуминиумска
фолија или на самиот лист од блок кој може да го свиткаме на половина-по
избор на ученик), се нанесува саканата боја и врз неа се поставува листот.
Благо се притиска врз листот со дланката, а следно е вадење на листот со два
прста на горните два агла. Може да се работи и со повеќе бои или тонско
степенување.
|
Линкови за активности
|
|
25.3.2020
можете да
отворите на youtube за визуелно следење на насоките доколку имате
интернет.
|
|
Наставен лист
|
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
|
IVб одд
|
|
|
План за работа за 16.3.2020 -20.3.2020
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Музичко образование
|
23.3.2020-
Народни песни и ора
|
25.3.2020
Народни
музички инструменти
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
23.3.2020
Да го усвои поимот народно творештво и да научи македонски
народни песни и ора;
|
25.3.2020
Да знае што се народни музички инструменти и
нивно значење во македонскиот фолклор.
|
|
Вовед во активноста
|
23.3.2020
Читаат народни македонски песни, а потоа слушаат
народни македонски песни како Јовано Јованке, Македонско девојче, Билјана
платно белеше.
Потоа слуша народни ора од различни краеви на Македонија. |
25.3.2020
Секако на
интернет да пребараат народни музички инструменти, доколку може да се прецрта
во тетратка или да се испечати и покрај секој инструмент се пишува нивното име и
каде најчесто се употребува.
|
https://docs.google.com/presentation/d/1kVXcxIgbeKk7clNtGkxJj68zaIUs_FoPractpx0A-38/edit#slide=id.p1
Наставни листови
План за работа од дома
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Физичко и здравствено образование
|
23.3.2020
Играње на народно оро со побрзо темпо
|
24.3.2020
Играње на народно оро со побрзо темпо-
увежбување
|
|
26.3.2020
Изведување на танци
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
23.3.2020
Правилно
да го игра народното оро со побрзо темпо
|
24.3.2020
Правилно да го игра народното оро со побрзо темпо
|
|
26.3.2020
Правилно да го игра народното оро со побрзо
темпо
|
|
Вовед во активноста
|
23.3.2020
Играње на
орото со побрзо темпо. (Правилно држење на телото, главата, рацете, движење
во ритамот на музиката) Ова важи за цела недела по физичко, затоа не пишувам
за секој ден посебно. Повеќе внимание на држењето на телото при седење,
одење, трчање и играње.
|
План за работа за 23.3.2020 -27.3.2020
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Техничко образование
|
|
27.3.2020
Регулирање на
крстосница со сообраќајни знаци и светлосна сообраќајна сигнализација -
набљудение
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
|
27.3.2020
Да ги
знае правилата и прописите за движење на пешаците во сообраќајот и да ги
применува во безбедно учество (движење) во сообраќајот како пешак. Да набљудува крстосница и
разговара за сообраќајните правила и пропис.
|
|
Вовед во активноста
|
|
27.3.2020
Набљудување
на најблиската крстосница: повторување и заклучување
Сообраќајница
е дел од површината на патот наменет
за сообраќај на возила. Елементи на улица и пат се: улична лента, сообраќајна
лента, велосипедска патека, зелена површина и тротоар. Пешакот по правило не
смее да се движи и да се задржува на
сообраќајницата. На пат што има тротоар или друга површина погодна за
движење, пешаците се должни да се движат по тие површини.
Пешаците кога се движат по улица заради нивна
безбедност треба да се движат поблиску до работ
на улицата по десната страна еден зад друг.
Кога пешакот се движи на јавен
пат, надвор од населбата, должен е да се
движи покрај левиот раб од коловозот во правецот на движењето, така
е побезбеден.
Пешакот смее да ја помине улицата надвор од пешачкиот
премин само доколку преминот е подалеку од сто
метри, но не смее да го
попречува движењето на возилата.
На крстосницата која е регулирана со светлосни
сообраќајни знаци за пешаците, пешакот е должен да ги почитува истите. На пешачкиот премин по правило
пешакот се движи по десната страна.
На тротоар
не е дозволено играње и задржување ако со тоа се попречува движењето на
пешаците и останатите луѓе кои се вклучени во сообрачајот.
|
https://docs.google.com/presentation/d/1Du5ZrrEuHDadHGMAuP1lOhxe3DG1Xjq8NNxrYi0p0Tc/edit#slide=id.p1
План за работа за 16.3.2020 -20.3.2020
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Музичко образование
|
16.3.2020-
Народно
творештво (општо)-Организација на активноста
|
18.3.2020
Народни
умотворби
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
16.3.2020
Усвојување на поимот народно творештво и именување на
неговите елементи; создавање на позитивен став за негување на народното
творештво
|
18.3.2020
да го усвои
поимот народно творештво;
-да знае што
се народни умотворби и да знае што се гатанки, брзозборки, пословици и
поговорки;
|
|
Вовед во активноста
|
16.3.2020
Запознавање со тоа што е народно творештво, што спаѓа во него,
неговиот историјат и значење, преку следење на посочениот линк, доколку има
интернет.
|
18.3.2020
да го усвои
поимот народно творештво;
-да знае што се народни умотворби и да знае што се гатанки, брзозборки,
пословици и поговорки;
Во тетратка или на
компјутер пишуваат по три гатанки или поговорки.
|
|
Линкови за активности
|
16.3.2020
|
План за работа за 16.3.2020 -20.3.2020
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Физичко и здравствено образование
|
|
20.3.2020
Правила и прописи за движење на
пешаците во сообраќајот- ИКТ
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
|
20.3.2020
Продлабочување на
знаењата за правилата и прописите за движење на пешаците во сообраќајот и
оспособување за нивна примена и безбедно учество (движење) во сообраќајот
како пешаци;
|
|
Вовед во активноста
|
|
20.3.2020
Игри со демонстрирање-примена на правилата и
прописите за движење на пешаците во сообраќајот.
|
План за работа за 16.3.2020 -20.3.2020
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Ликовно образование
|
|
18.3.2020
Ликовни
елементи во дизајнот -илустрација
на плакат За чист воздух
ИКТ
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
|
18.3.2020
Да создава со
печатење дезени, шари и истите да ги користи во дизајнот;
Да ја открива
улогата на визуелните комуникации и дизајнот во комуникацијата помеѓу луѓето
во секојдневниот живот;
|
|
Вовед во активноста
|
|
18.3.2020
Разговор за чистиот воздух, каде
може да го најдеме (излетнички места, во село, планински предели и сл.) како придонесуваме тој да остане чист.
Активноста на овој час е дизајнирање на плакати за чист воздух. Сите
знаете што е плакат, како изгледа, па затоа секој треба да дизајнира плакат.
|
План за работа за 16.3.2020 -20.3.2020
Содржини и активности
за работа за четврто одделение
|
|
Наставна содржина
|
|
Наставен предмет:
Физичко и здравствено образование
|
|
20.3.2020
Правила и прописи за движење на
пешаците во сообраќајот- ИКТ
|
|
Според целите на програмата за четврто одделение
ученикот/
учениците
|
|
20.3.2020
Продлабочување на
знаењата за правилата и прописите за движење на пешаците во сообраќајот и
оспособување за нивна примена и безбедно учество (движење) во сообраќајот
како пешаци;
|
|
Вовед во активноста
|
|
20.3.2020
Игри со демонстрирање-примена на правилата и
прописите за движење на пешаците во сообраќајот.
|
No comments:
New comments are not allowed.