8-10.6.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
09.06.-10.06. 2020 во IV a / IV
б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Bonus Unit
School play: The Lost Lamp
Увежбување
вештини: читање со разбирање и пишување
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да го прошират својот лексички фонд
- да го употребат своето знаење при преведување на
текст
|
Вовед во активноста
|
- Бидејќи ова се последни часови за оваа учебна година
обидете се да го употребите своето знаење и прочитајте ја приказната (
училишната претстава) на стр.100-105, а потоа преведете ги само дијалозите,
не ги преведувајте песните кои се дадени. Се надевам дека ќе уживате во
претставата.
- Имајте убав одмор, се гледаме следната учебна
година!!!
|
Ресурси
|
Учебник стр.100-105
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
1-4.6.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
02.06.-03.06. 2020 во IV a / IV
б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit 14 Magic moments Lesson 2
- 02.06.- (1 час)Увежбување вештини: читање со
разбирање и пишување
2 час- Повторување на содржините од тема 4
-03.06 - Наставен лист
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да се оспособат да поврзат прочитан текст со
соодветна слика
- Да можат да одговорат на прашање после прочитан текст
- Да можат да одговорат на прашања според дадена слика
- да се оспособат да напишат кус состав за својот одмор
- да се утврди степенот на усвоениот вокабулар и
граматичките структури на крајот од темата.
|
Вовед во активноста
|
-
Вторник
(1 час) -Прочитајте ги кусите текстови на стр.92 и
поврзете ги со сликите, а потоа одговорете на прашањата од веж.2. Потоа
погледнете ги сликите од веж.3 и одговорете ги со целосни одгови, и на крајот
напишете разгледница - вежба 4 Project
(2 час)- За да
се повторат содржините од оваа тема, решете ги следните вежби: на стр.69 -
веж.F,G и на стр. 94
веж.A,C,D,E.
-- Среда
Изработете
го наставниот лист кој ви е даден во продолжение како Word document
|
Ресурси
|
Учебник стр.92,94,69, Word document
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
План за работа по предметот Англиски јазик за период
02.06.-04.06.
2020 во IV
v паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit 14 Magic moments Lesson 2
(1
час)Увежбување
вештини: читање со разбирање и пишување
2 час- Повторување на содржините од тема 4
3 час - Наставен лист
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да се оспособат да поврзат прочитан текст со
соодветна слика
- Да можат да одговорат на прашање после прочитан текст
- Да можат да одговорат на прашања според дадена слика
- да се оспособат да напишат кус состав за својот одмор
- да се утврди степенот на усвоениот вокабулар и
граматичките структури на крајот од темата.
|
Вовед во активноста
|
-
Понеделник
(1 час) -Прочитајте ги кусите текстови на стр.92 и
поврзете ги со сликите, а потоа одговорете на прашањата од веж.2. Потоа
погледнете ги сликите од веж.3 и одговорете ги со целосни одгови, и на крајот
напишете разгледница - вежба 4 Project
(2 час)-
Вторник
За да
се повторат содржините од оваа тема, решете ги следните вежби: на стр.69 -
веж.F,G и на стр. 94
веж.A,C,D,E.
(3час) - Четврток
Изработете
го наставниот лист кој ви е даден во продолжение како Word document
|
Ресурси
|
Учебник стр.92,94,69, Word document
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
26-29.5.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
26.05.-27.05 2020 во IV a / IV
б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit 14 Magic moments Lesson 2
- Контрастирање на двете сегашни времиња во англискиот
јазик:
Present Simple Tense vs. Present Continuous Tense
-Увежбување: Present Simple Tense vs.
Present Continuous Tense
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да ја воочат разликата помеѓу двете сегашни времиња во
англискиот јазик и соодветно да ги применат
|
Вовед во активноста
|
-
Вторник
(2 часа)
1.
Досега
се запознавме со формата и употребата на двете сегашни времиња во англискиот
јазик:
Present Simple Tense и Present Continuous Tense. На овој час, детално ги разгледаме двете времиња и ќе
ја воочиме разлика помеѓу нивната форма и употеба.
2.
Да се
потсетиме:
го
користевме Present Simple Tense за вообичаени(секојдневни) дејства, навики и вистини :
Eddy plays basketball every Saturday!
Present Continuous Tense се користеше за дејства кои се случуваа во моментот на
зборување: Eddy is
playing basketball now!
Отворете
ја презентацијата (word документ) и препишете ги табелите во вашите тетратки.
3. Отворете
ја Power
Point презентацијата
Let’s practice Present Simple or Present Continuous и решете ги вежбите: Present Simple or
Present Continuous?
-- Среда
За да
ја увежбате употребата на овие две времиња изработете ја вежбата бр.5 стр. 91
во вашите тетратки.Треба да напишете по две реченици за секое дете (една во Present
Simple, a другата во Present
Continuous), следете го примерот со
сино.
Потоа
изработете ја вежба бр. 6. Внимавајте кое време ќе го употребите во
речениците! И двете времиња треба да се употребат!!!
|
Ресурси
|
Учебник стр.91, Word document, Power Point
Presentation
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
https://docs.google.com/presentation/d/17slWVGwsvKwvJ2QO31cvrgbxSeQxxe7VaL3bi5fLS3w/edit#slide=id.p1
План за работа по предметот Англиски јазик за период
25.05.-29.05 2020 во IVv паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Контрастирање на двете сегашни времиња во англискиот
јазик:
Present Simple Tense vs. Present Continuous Tense
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да ја
воочат разликата помеѓу двете сегашни
времиња во англискиот јазик и соодветно да ги применат
|
Вовед во активноста
|
Час 1
1.
Досега
се запознавме со формата и употребата на двете сегашни времиња во англискиот
јазик:
Present Simple Tense и Present Continuous Tense. На овој час, детално ги разгледаме двете времиња и ќе
ја воочиме разлика помеѓу нивната форма и употеба.
2.
Да се
потсетиме:
го
користевме Present Simple Tense за вообичаени(секојдневни) дејствија, навики и вистини :
Eddy plays basketball every Saturday!
Present Continuous Tense се користеше за дејствија кои се случуваа во моментот
на зборување: Eddy is
playing basketball now!
Отворете
ја презентацијата (word документ) и препишете ги табелите во вашите тетратки.
3.
Отворете
ја Power
Point презентацијата
Let’s practice Present Simple or Present Continuous и решете ги вежбите: Present Simple or
Present Continuous?
4. Сработете ја вежбата бр.5 стр. 91 во вашите
тетратки.Треба да напишете по две реченици за секое дете (една во Present
Simple, a другата во Present
Continuous), следете го примерот со
сино.
5. Сработете ја вежба бр. 6. Внимавајте кое време ќе го употребите
во речениците!
|
Ресурси
|
Учебник, Word document, Power Point
Presentation
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
https://docs.google.com/presentation/d/17slWVGwsvKwvJ2QO31cvrgbxSeQxxe7VaL3bi5fLS3w/edit#slide=id.p1
18-22.5.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
19.05./20.05 2020 во IV a и IV б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit 13 lesson3
Увежбување
вештини: читање со разбирање
и пишување
Unit 14 Magic moments Lesson 2
Обработка на
комуникативен дијалог (спортови)
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да
одговорат на прашање после прочитан текст
- да ги
повторат зборовите за храна
- Да можат да ги поделат зборовите во соодветна група
- да се оспособат
да напишат рецепт за нивниот омилен сендвич
-да го усвојат новиот вокабулар од лекцијата
-да го применат новиот вокабулар во реченици
|
Вовед во активноста
|
-
Вторник
(2 часа)
За овие два часа треба најпрво да го прочитате
рецептот на стр.86 и да ги одговорите
прашањата од вежба 2 со Yes/No.
Потоа ќе нацртате во училишните тетратки 3 кошници и во
секоја од нив ќе ги напишете соодветните зборови. Потоа во секоја кошничка ќе
допишете по 3 зборови кои вие ги знаете за храна .
Сега напишете го рецептот за својот омилен сендвич-
вежба 4 Project
-- Среда
Започнуваме нова тема.
Оваа тема е прилично кратка и не одиме по ред со лекциите како во учебникот. Треба
да ја обработиме Unit 14-Magic moments!
Lesson
2 на стр. 90.
Усмено ги изговарате
зборовите. Во училишните тетратки ги
препишувате новите зборови од
стр. 90 од учебникот:
race-трка, hockey-хокеј, match-натпревар
gold
medal-златен медал, table tennis-пинг-понг,
Volleyball-одбојка Win-победа
Потоа, на глас ќе го
прочитате дијалогот од истата страна и ќе одговорите на прашањата од вежба
бр.2.
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса. Решените задачи да ми се испратат до петок.
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1 стр. 86,87,90
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
План за работа по предметот Англиски јазик за период
18.05.-22.05 2020 во IV v паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit 13 lesson3
Увежбување
вештини: читање со разбирање
и пишување
Unit 14 Magic moments Lesson 2
Обработка на
комуникативен дијалог (спортови)
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да
одговорат на прашање после прочитан текст
- да ги
повторат зборовите за храна
- Да можат да ги поделат зборовите во соодветна група
- да се оспособат
да напишат рецепт за нивниот омилен сендвич
-да го усвојат новиот вокабулар од лекцијата
-да го применат новиот вокабулар во реченици
|
Вовед во активноста
|
-
Понеделник
и Вторник
За овие два часа треба најпрво да го прочитате
рецептот на стр.86 и да ги одговорите
прашањата од вежба 2 со Yes/No.
Потоа ќе нацртате во училишните тетратки 3 кошници и во
секоја од нив ќе ги напишете соодветните зборови. Потоа во секоја кошничка ќе
допишете по 3 зборови кои вие ги знаете за храна .
Сега напишете го рецептот за својот омилен сендвич-
вежба 4 Project
-- Четврток
Започнуваме нова тема.
Оваа тема е прилично кратка и не одиме по ред со лекциите како во учебникот. Треба
да ја обработиме Unit 14-Magic moments!
Lesson
2 на стр. 90.
Усмено ги изговарате
зборовите. Во училишните тетратки ги
препишувате новите зборови од
стр. 90 од учебникот:
race-трка, hockey-хокеј, match-натпревар
gold
medal-златен медал, table tennis-пинг-понг,
Volleyball-одбојка Win-победа
Потоа, на глас ќе го
прочитате дијалогот од истата страна и ќе одговорите на прашањата од вежба
бр.2.
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса. Решените задачи да ми се испратат до петок.
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1 стр. 86,87,90
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
aneta_dimeska@yahoo.com
|
11-15.5.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
12.05./13.05 2020 во IV a и IV б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit 13 lesson2
Обработка на
комуникативен дијалог-The Picnic!
Обработка –WH questions (Wh-прашања)
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
да го усвојат новиот вокабулар од лекцијата
-да го применат новиот вокабулар во реченици
-да ги научат и применат прашалните зборови
|
Вовед во активноста
|
-
Вторник
(2 часа)
Започнуваме нова тема.
Оваа тема е прилично кратка и не одиме по ред со лекциите како во учебникот. Треба
да ја обработиме Unit 13-The Picnic! Lesson 2 на стр. 84.
Усмено ги изговарате зборовите. Во училишните
тетратки ги препишувате новите зборови
од стр. 84 од учебникот:
Sword-сабја, Plate-чинија, Pirate-пират
Ship-брод, Violin-виолина,
Basket-корпа,кошницa Window-прозорец
Потоа, на глас ќе го
прочитате дијалогот од истата страна и ќе одговорите на прашањата од вежба
бр.2.
-
Среда
Ја проследувате
презентацијата во Power point за WH-прашања и ја препишувате во тетратките. Станува збор за прашални зборови кои започнуваат со Wh,
a тоа се: What-што, Who-кој, Whose-чие,When-кога, Where-каде, Who-зошто и How-како/колку (иако не заполнува со wh-, се смета за wh-збор).Откако ќе ги препишете содржините од слајдовите ги решавате вежбите бр.5 и 6 и 7 и 9
(според примерот од вежба 8) на стр.85
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса. Решените задачи да ми се испратат до петок.
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1 стр. 84,65
Power Point Presentation
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
План за работа по предметот Англиски јазик за период
11/15.05.2020 во IVв паралелка
|
|
Наставна содржина
|
1.Обработка
на комуникативен дијалог-The Picnic! Unit 13 lesson2
2.Обработка
–WH
questions (Wh-прашања)
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да го усвојат новиот вокабулар од лекцијата
-да го применат новиот вокабулар во реченици
-да ги научат и применат прашалните зборови
|
Вовед во активноста
|
Час 1
Започнуваме
нова тема. Оваа тема е прилично кратка и не одиме по ред со лекциите како во
учебникот.
Unit
13-The Picnic!
Lesson
2
Усмено ги изговарате зборовите. Во учиишните
тетратки по англиски јазик ги препишувате новите зборови од
стр. 84 од учебникот:
Sword-сабја, Plate-чинија, Pirate-пират
Ship-брод, Violin-виолина, London-Лондон,
Basket-корпа,кошницa Window-прозорец
Потоа, на глас ќе го
прочитате дијалогот од истата страна и ќе одговорите на прашањата од вежба
бр.2.
2.Го препишувате и
преведувате дијалогот во своите тетратки.
Час 2
Wh-questions
(Wh-прашања)
Ја проследувате
презентацијата во Power point за WH-прашања. Препишувате во тетратките. Станува збор за прашачни зборови кои започнуваат со Wh,
a тоа се: What-што, Who-кој, Whose-чие,When-кога, Where-каде, Who-зошто и How-како/колку (иако не заполнува со wh-, се смета за wh-збор).Откако ќе ги препишете содржините од слајдовите ги решавате вежбите бр.5 и 6 и 7 на стр.85
*доколку нешто не е
јасно,слободно пишете ми
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1 стр.84,85
Power Point Presentation
|
Линк
|
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
4-8.4.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
05.05.-08.05 2020 во IVv паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Контролно ливче Unit 10&11
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да го усвојат вокабулар
од темите
- да ја усвојат формата и употребата на
глаголската именка
-да се оспособат да одговорат на прашање со целосни одговори после прочитан текст
- соодветно да ги
употребат прилозите за време (On,At,In)
|
Вовед во активноста
|
*Драги ученици, за оваа седмица потребно е да ги решите
вежбите за утврдување на темите 10 и 11.
*Вежбите ќе ги најдете прикачени како Вежби за утврдување на тема 10 и 11.
*Пожелно е да си ги повторите наставните содржини од
двете теми пред да започнете со решавање на вежбите.
*Ве замолувам, решените вежби да ми ги пратите до петок
(08.05.2020).
Good Luck!
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса.
|
Ресурси
|
Работен лист: Вежби за утврдување на тема 10 и 11
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
27-30.4.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
28.04.-29.04 2020 во IV a и IV б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit
11 I like spring
22.04.2020 (2 часа)- Вторник
Обработка на комуникативен дијалог (хоби)
Обработка : глаголска именка
23.4.2020 - Среда
Обработка: Заповеден начин
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
- да го усвојат новиот
вокабулар поврзан со хоби
- да ги научат новите глаголи за активности
- да зборуваат за тоа што сакаат и што не сакаат
- да ја усвојат формата и употребата на
глаголската именка
- да научат како се образува
заповеден начин
|
Вовед во активноста
|
-
Вторник
(2 часа)
Најпрво
запишете ги во тетратката новите зборови од стр.72.
catch-фаќа, gardening- градинарство, skiing- скијање,horse riding- јавање коњ, wet- мокар
Потоа
ги читате дијалозите и ги запишувате
речениците од вежбата 2 со yes/no.
Ја
решавате вежбата 4 во која треба да составите реченици според примерот .
Во
училишните тетратки ги запишувате дефиниците за глаголска именка:
Именката
која се добива со додавање на наставката - ing на глаголот се вика глаголска именка . Кoга ги преведуваме, обично тие завршуваат на -ње или -ство.
Но пред неа нема глагол “сум“, туку секогаш се користи после глаголот “like”:
like + verb + ing / don’t like + verb+ing
пр. I
like swimming- Јас сакам пливање.
I don’t like sailing - Јас несакам
едрење.
Внимавајте!!!
Во трето лице еднина глаголот like треба да има наставка -s.
пр. He
likes+verb+ing/ He doesn’t like +verb+ing
Потоа
треба да ги решите вежбите 5 и 6 на стр.73 според дадените примери со сина
боја.
На
крај напишете по 3 реченици за себе со:
. I like...../ I don’t like ..........
-
Среда
За денешниот час отворете на
стр.71 и погледнете ја вежба 5.Овде
станува збор за Заповеден начин - кога кажуваме некоја наредба или команда.
Запишете во училишните тетратки:
Заповеден начин се прави само со основата на глаголот во позитивни
реченици, а со “don’t” и основа на
глагол во негативни реченици. Го употребуваме кога сакаме да дадеме некоја
наредба, команда, правило:
Listen to me! Sit down! Don’t run in the classroom!
Потоа напишете ги правилно речениците од вежба 4 ( како
се садат цвеќиња) и 5 ( правила во училница)
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса. Решените задачи да ми се испратат до петок.
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
План за работа по предметот Англиски јазик за период
27.04-30.04.2020
во IVv паралелка
|
|
Наставна содржина
|
1.
Обработка-заповеден
начин (imperative voice)
2.
Вежби-глаголска
именка и заповеден начин
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да усвојат формата и употребата на заповеден начин
-да напишат Classroom rules со примена на
заповедни реченици
-да состават реченици со употреба на глаголска именка и
соодветно да дадат краток одговор
-да напишат писмо каде ќе зборуваат за своето хоби и ќе
се опишат себе си
|
Вовед во активноста
|
Час 1
Заповеден начин( imperative
voice)
1. Отварате во учебникот на стр. 71
вежба бр.5, разгледајте ги двете заповедени реченици со сино:
1. Don’t run!
2. Be quiet!
Станува збор за
заповедни реченици.
Типично за заповедните реченици е тоа што немаат
подмед(вршител на дејствие), туку директно почнуваат со глагол и на крајот
завршуваат со извичник.
Еx. Make a small
hole!
Со заповедните реченици даваме некоја заповед/наредба.
2. Решете ја вежба 5стр.70 во тетратките. Треба да
напишете Classroom rules. Внимавајте! Негативните заповедни реченици почнуваат со DON’Т,
а потврдните со BE.
3. Напишете 5 заповедни
реченици со кои би им укажале на децата на мерките за претпазливост од корона вирусот.
Час 2-I
like Spring! Lesson 3
1.
Отворете
на стр.74. Прочитајте го писмото од Синди за Сабина.
2.
Решете
ја вежба 2, одговорете на прашања поврзани со писмото.
3.
Решете
ја вежбата 4, треба да напишете писмо до другарче со кое се допишувате (може
да пратите и меил до некое другаче од вашето одделение). Следете го примерот
на Синди.
4.
Ќе се
потсетите на правилата за глаголска именка. Ќе отворите во учебникот на
стр.75. Ја решавате вежба бр.6. Потребно е да поставите прашања со глаголска
именка и да дадете краток позитивиен и негативен одговор.
Good luck!
|
Ресурси
|
Учебник
Welcome 1, стр.71,
74,75
|
Линк за активноста
|
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
21-24.4.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
21.04.-22.04 2020 во IV a и IV б паралелка
|
|
Наставна
содржина
|
Unit 10 We play
basketball every Saturday
21.04.2020 (2 часа) - Увежбување вештини:
читање со разбирање, пишување
Unit
11 I like spring
22.04.2020 Обработка на комуникативен дијалог (месеци
/годишни времиња)
|
Цели(во согласност со наставната програма по англиски јазик
за IV одделение)
|
Учениците да можат:
-- да се оспособат за читање со разбирање за добивање
конкретни информации
- Да се оспособат да одговорат на
прашање со точно/неточно после
прочитан текст
- Да
се оспособат да ги подредат зборовите по правилен редослед во реченицата
- да
го усвојат новиот вокабулар поврзан со месеците и годишните времиња
- да ги
научат новите глаголи за активности
|
Вовед
во активноста
|
-
Вторник
(2 часа)
Најпрво прочитајте го текстот за Хелен Сандерс на
стр.66 и во училишните тетратки да ги
нацртате часовниците правилно според дадените реченици (кога станува, кога
појадува и кога оди во кревет). Потоа ги запишувате речениците од вежбата 2
со точно/неточно.
Ја решавате вежбата 3 во која треба да ги подредите
зборовите по точен редослед.
Пишувате состав за Масид (вежба 4
Project) според сликите кои
ќе ги најдете на крајот од учебникот во photo file section.
На крај составувате 7
прашања за Масид од вежбата 6 на стр.67 и ги одговарате според дадените
информации.
-
Среда
Започнуваме нова тема- I like Spring! Го проследувате видеото за годишни
времиња и месеци кое го имате на линкот подоле. Од учебникот на стр. 70 во
училишните тетратки ги препишувате новите зборови и ги преведувате. (Seasons-годишни времиња, Months-месеци) Потоа ги пишувате и следниве зборови и ги
преведувате: plant-засадува,hole-дупка,seed-семе,cover-покрива,grow-расте,water-наводнува, flower-цвеќе
Потоа, ќе го прочитате дијалогот на стр.70 и ќе ги одговорите
прашањата од вежба 2. На крај ќе ја решите вежба 6 на стр.71 (пополнувате со
месеците кои недостасуваат)
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса. Решените задаќи да ми се испратат до петок.
|
Ресурси
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил
од наставникот
|
План за работа по предметот Англиски јазик за период
21.04-25.04.2020 во IVv паралелка
|
|
Наставна
содржина
|
1. Обработка
на комуникативен дијалог (хоби)
2. Обработка-глаголска именка
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да го разберат текст со вокабуларот од темата и
соодветно да одговорат на прашања поврзани со текстот
-да ги применат новите зборови од лекцијата во реченици
-да усвојат формата и употребата на глаголска именка
|
Вовед во активноста
|
Час 1
Lesson2,
Unit 11
1.
Размислете
кое е вашето хоби. (What’s
your hoby?;What you usually do in your free time?)
2.
Отварате
во учебникот на стр. 72. Ги препишувате новите зборови и ги преведувате:
1. Catch-фаќа
2. gardening-градинарство
3. skiing-скијање
4. horse riding-јавање
коњ
5. wet-мокар, влажен
3.
Го
читате дијалогот на стр.70 и одговарате на прашањата од вежба 2.
4.
Го
препишувате дијалогот во тетратките и го преведувате.
5.
Ја
решавате вежба 4на стр.73 (составувате реченици со глаголот like)
6.
Внимавајте!
Погледнете во делот Grammar
Час 2:
Grammar-
Глаголска именка (V+ing)
1.
I like
swimming. (Сакам пливање.)
2.
I don’t like
horse riding.( Сакам јавање коњ.)
*глагол+ing= глаголска именка (именки
кои се добиени од глаголи и обично завршуваат на –ње, -ство пр. (swimming-пливање,
gardening-градинарство,
sailing-пловење)
*Во речениците со глаголот like/don’t like следи глаголска именка!
Like/don’t like+verb+ing
(ex.:I like/don’t like swimming!)
3.
Препишете го објаснувањето за глаголска именка и
потоа решете ја вежбата бр.5 и 6 во тетратките:
Вежба 5, погледни во табелата
и состави реченици со глаголска именка за Wendy, Oscar, Tom, Cindy. Следи го примерот со сино.
Вежба 6,погледни ги сликичките
за активностите кои Eddy ги сака/не ги сака,
состави прашања и одговори според смајлињата на сликите. Повторно следи го примерот со сино.
Good luck!
|
Ресурси
|
Учебник
Welcome 1, стр.72,73
|
Линк
за активноста
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил
од наставникот
|
13-16.4.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
14.04.-15.04
2020 во IV
a и IV б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit 10 We play
basketball every Saturday
14.04.2020(2 часа) -Обработка на комуникативен дијалог (часовник) / Обработка на предлози за место
in, on, at
08.04.2020 Обработка на вокабулар: Велигден
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да го усвојат новиот вокабулар поврзан со часовникот и оброците во денот.
- да се оспособат да пишуваат за своите дневни рутини
- да ја разберат и научат употребата на предлозите за
време in,
on, at
-
Да се увежба Present
Simple Tense
-
да научат нови зборови
поврзани со велигденските празници
|
Вовед во активноста
|
-
Вторник
Во училишните тетратки да ги препишете зборовите од стр.64 и да ги
преведете. Значењето лесно ќе го откриете според сликите. Единствено е важно
да ги запомните 3 зборови за оброците : breakfast- појадок, lunch- ручек,
dinner- вечера.
Потоа запишете го прашањето: What time is it?= Колку е часот?
Одговарате со: It is ______o’clock. На празното место се
пишува бројот кој ни е потребен. Оваа година го учиме само точниот час.
Сега прочитајте ги дијалозите и одговорете на прашањата од вежба 2.Потоа
ќе ја решите вежбата 4 од учебник на стр. 65, ќе ги разгледате
сликите со часовникот, ќе
составите реченици и ќе ги напишете во тетратките, како примерот: It is one
o’clock, it’s time for lunch!
Потоа ќе ја решите
вежба 5 на стр. 65 (Треба да ги поправите грешките во речениците)
Сега треба да ги запишете во тетратките следните
дефиниции:
Предлогот за време at се употребува:
- пред точен часовник: - at five o’clock
-
пред точен период на време: at noon-на пладне; at night- ноќе; at midnight- на
полноќ;at the weekend-за викендот;
- со празници at Christmas
/ Easter
Предлогот за време in се употребува:
- пред месеци: in January; in March
- пред годишните времиња: in spring- во
пролет
- пред одреден период од денот: in the morning,in the afternoon, in the evening.
Предлогот за време on се
употребува:
-пред денови: on Sunday,on Sunday morning, on Christmas Eve,on New Year’s Day
-пред датуми: on 2nd
May, on the twentieth of June
Потоа ќе ги решите речениците од вежба 6 на
стр. 65.
-
Среда
-
Бидејќи
се подготвуваме за прославување на Велигден, големиот христијански празни, во
прилог ви праќам презентација во која ќе ги видите симболите поврзани со овој
празник.
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса.
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1, power point presentation
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
https://docs.google.com/presentation/d/1TZYxqCcaGQlWvbCyX0fwkRvOuDMQE6hnt3Fk0qhmdmM/edit#slide=id.p1
План за работа по предметот Англиски јазик за период
13.04-17.04.2020 во IVv паралелка
|
|
Наставна содржина
|
1.
Обработка- месеци, годишни времиња
2.
Easter vocabulary
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да го усвојат вокабуларот од темата
-да се запознаат со симболите и обичаите поврзани со
празникот Велигден
|
Вовед во активноста
|
Час 1
1. Започнуваме нова тема- I like Spring!
2. Го проследувате видеото за годишни времиња и месеци кое
го имате на линкот подоле.
3. Отварате во учебникот на стр. 70. Ги препишувате новите
зборови и ги преведувате. (Seasons-годишни времиња, Months-месеци)
4. Ги пишувате и следниве зборови и ги преведувате:
1.
Plant-засадува
2.
Hole-дупка
3.
Seed-семе
4.
Cover-Покрива
5.
Grow-расте
6.
Water-наводнува
7.
Flower-цвеќе
5. Го читате дијалогот на стр.70 и одговарате на прашањата
од вежба 2.
6. Ја решавате вежба 6 на стр.71 (пополнувате со месеците
кои недостасуваат)
Час 2
School work
Easter-Велигден
1. Го проследувате второто видео со вокабулар поврзан со
празникот Еaster.
2. Го работите работниот лист именуван-Easter vocabulary (ги сечете сликичките, ги боите и ги лепите во вашите
тетратки по англиски јазик. Доколку немате принтер слободно нацртајте ги во
вашите тетратки и под нацртаното напишете ги зборовите на англиски.)
3. Го работите работниот лист Easter 1, word search ( word-search, зборовите кои ви се напишани на долниот дел од листот
ги барате и ги заокружувате
4. * Оваа активност не е задолжителна. Доколку сакате на
вториот линк може да погледнете видео како се прославува Easter
во Велика Британија.
Happy Easter
Everyone!
|
Ресурси
|
Работен лист:
1.Easter
vocabulary
2. Easter 1, word
search
|
Линк за активноста
|
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
6-10.4.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
06.04.-10.04 2020 во IV a и IV б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Unit 10 We play
basketball every Saturday
07.04.2020
-Обработка:
Present Simple Tense
(
потврдна, негативна, прашална форма и куси одговори)
08.04.2020 Увежбување: Present Simple Tense
(сите форми)
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да го усвојат новото граматичко време
- Да ги усвојат трите
форми за образување на ова време
-
Да се оспособат да состават реченици за тоа што прави Еди во одреден ден од седмицата
|
Вовед во активноста
|
-
Вторник
Во училишните тетратки треба да ги препишете слајдовите од презентацијата
која ви ја испраќам во прилог. Во неа е објаснето како се прави ова време и за што го
користиме. На последниот слајд имате реченици кои треба самостојно да ги
решите.Потоа ќе ја решите вежбата 5 од учебник на стр. 63.
-
Среда
За да се увежба подобро ова време ќе ги решите вежбите 6 и 7 од учебник
на стр. 63.
Во вежбата 6 треба да составите 7 реченици за тоа што прави Оскар секој
ден, а во вежбата 7 да составите 7 прашања, за секој ден по едно и да
одговорите.
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса.
*
Задачите да се решат и да ми се пратат на меил до петок (10.04.2020)
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
https://docs.google.com/presentation/d/1YR3ZTH22meHRqViQoCIEe9P2cjQ6n3WA_YZva7BBd98/edit#slide=id.p1
План за работа по предметот Англиски јазик за период
07/09.04.2020 во IVв паралелка (два часа)
|
|
Наставна содржина
|
1.Обработка
на комуникативен дијалог-(What time is it?)
2.Еxercises
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да го усвојат новиот вокабулар од лекцијата
-да го применат
новиот вокабулар во реченици
|
Вовед во активноста
|
Час 1-07.04.2020
School
work-What time is it?
1.Во учиишните тетратки по англиски јазик ги препишувате
новите зборови на стр. 64 во учебниците Welcome 1. Потоа, на глас ќе го прочитате дијалогот од истата
страна и ќе одговорите на прашањата од вежба бр.2.
2.Го
препишувате и преведувате дијалогот во своите тетратки.
Час 2-09.04.2020
School
work
Exercises-
(What
time is it?, Days of the week)
На
стр.65 вежба бр.4, ќе ги разгледате сликите со часовникот.Ќе составите
реченици и ќе ги напишете во тетратките, како примерот:
It is one o’clock,
it’s time for lunch!
3. Ја решавате вежба 5 на стр. 65 (Треба да ги поправите
грешките во речениците)
4. Го решавате работниот лист со денови од седмицата
Good
luck!
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на
наведената меил адреса
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1
Работен лист, Days
of the week
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
https://docs.google.com/presentation/d/1W-37qa7lp2l1D4MDixlbV4TMf4q7px57gwHBefRZSLw/edit#slide=id.p1
План за работа по предметот Англиски јазик за период
30.03.- 03.04 2020 во IV a и IV б паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Обработка на
комуникативен дијалог-денови во седмицата Unit 10 We play basketball every Saturday
(Ние играме
кошарка секоја Сабота)
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да го усвојат новиот вокабулар за денови во
седмицата
- Да ги усвојат нови глаголи за секојдневни активности
-
Да се оспособат да состават реченици за тоа што прават во одреден ден од седмицата
|
Вовед во активноста
|
Во
училишните тетратки треба да ги препишете и преведете новите зборови за
секојдневни активности и денови од седмицата кои ќе ги најдете на стр. 62 во
учебникот Welcome 1.
wake up - се буди get up- станува
tidy - средува visit- посетува
Days of the week -Денови во
седмицата
Monday- Понеделник Tuesday - Вторник Wednesday - Среда Thursday - Четврток
Friday- Петок Saturday- Сабота Sunday- Недела
Потоа,
на глас ќе го прочитате дијалогот од истата страна и ќе одговорите на
прашањата од вежба бр.2.
Ќе
забележите дека кога станува збор за трето лице еднина глаголот има наставка
- S, но тоа нека не ве буни, станува збор за ново
граматичко време кое ќе го објасниме следната седмица.
На
крај, ќе составите реченици за себе - што правите секој ден - на пр. I go to the cinema every Friday. ( Вкупно 7 реченици)
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на наведената меил
адреса
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
План за работа по предметот Англиски јазик за период
30.03-03.04. 2020 во IVв паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Вежби со Present
Simple Tense (сите форми)
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да ги вежбаат сите форми на граматичкото време Present
Simple tense и содветно да го
применат во реченици
|
Вовед во активноста
|
1.Ја
отварате презентацијата со Present Simple
Tense и ги решаватe вежбите
во училишната
тетратка. Потоа, самостојно си ги проверувате одговорите.
2. Во
вашите училишни тетратки пишувате реченици за вашите секојдневни активности
за секој ден во седмицата.
На
пример: I read my favourite book on Monday.
I wash the dishes on Tuesday.
*Сработеното во училишната тетратка може да ми го
пратите на наведената меил адреса
|
Ресурси
|
Power Point презентација-Present
Simple Tense (вежби)
|
Линк за активноста
|
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
https://docs.google.com/presentation/d/1wuY2WsZ_wOFVc_rwwuDNyw06QnPruZVHyJTqbqLYWug/edit#slide=id.p1
План за работа по предметот Англиски јазик за период
23/24/26.03.2020 во IVв паралелка
|
|
Наставна содржина
|
Обработка Present
Simple Tense (sсите форми)
|
Цели
|
Учениците да можат:
-да ги усвојат сите форми на граматичкото време Present
Simple tense и содветно да го
применат во реченици
|
Вовед во активноста
|
1.Ја
проследувате презентцијата за Present Simple Tense.
2.Во
учиишните тетратки по англиски јазик ги препишувате содржините од слајдовите.
3. Ги
решавате вежбите кои се вметнати во презентацијата и самостојно си ги
проверувате одговорите (бидејќи решенијата ги имате во самата презентација).
*Сработеното во училишната тетратка може да ми го
пратите на наведената меил адреса
|
Ресурси
|
Power Point презентација
|
Линк за активноста
|
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
https://docs.google.com/presentation/d/1GIy_kiWe8v_Z1JpmFJqV5Zg0Qz8Pd31fC-xy0K_Hqt0/edit#slide=id.p1
План за работа по предметот Англиски јазик за период
16- 20.03.2020 во IVa/IVb паралелка
|
|
Наставна
содржина
|
Увежбување на
сите форми Present Continuous Tense
|
Цели (во согласност со наставната програма по
англиски јазик за IV одделение)
|
Учениците
да можат:
-да ги увежбаат сите форми (позитивна, негативна и прашална) со
граматичкото време
|
Вовед во
активноста
|
Во делот
линк со активности, имате ставено
линк на кој може да ги вежбате сите форми со граматичкото време кое го
учевме-Present Continuous Tense.
Потоа, под задачите ќе го најдете полето check answers со што ќе си ги проверите вашите
одговори
Важно (Important!)
Пред да почнете со решавање на вежбите, отворете
во училишните тетратки и прочитајте ја лекцијата за начинот на употреба и
формата на ова граматичко време.
*За
дополнителни прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
natasaicitrajkova@yahoo.com
|
Дополнителна
информација за тестот
|
Бидејќи тестот
беше закажан за 11.03 не успеавме да го изработиме, затоа вежбајте ги
содржините кои ги имавме на подготовката за тест.
|
17.3.2020 год. ВТОРНИК
План за работа по предметот Англиски јазик за период
17.03.2020 во IVв паралелка
|
|
Наставна
содржина
|
Увежбување на
сите форми Present Continuous Tense
|
Цели (во согласност со наставната програма по
англиски јазик за IV одделение)
|
Учениците
да можат:
-да ги усвојат сите форми (позитивна, негативна и
прашална) со граматичкото време
|
Вовед во
активноста
|
Во делот
линк со активности, имате ставено
линк на кој може да ги вежбате сите форми со граматичкото време кое го
учевме-Present Continuous Tense.
Потоа, под задачите ќе го најдете полето check answers со што ќе си ги проверите вашите
одговори
Важно (Important!)
Пред да почнете со решавање на вежбите, отворете
во училишните тетратки и прочитајте ја лекцијата за начинот на употреба и
формата на ова граматичко време.
*За
дополнителни прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информација за тестот работен на 10.03.2020
|
Резултатите од
тестовите ќе бидат пратени на меил кај вашата наставничка Вера Крстевска.
|
18.3.2020 год. СРЕДА
План за работа по предметот Англиски јазик за период
18.03.2020 во IVв паралелка
|
|
Наставна
содржина
|
Обработка на
комуникативен дијалог-денови во седмицата
|
Цели
|
Учениците
да можат:
-да го усвојат новиот вокабулар за денови во
седмицата
- Да ги усвојат нови глаголи за секојдневни активности
-
Да се оспособат да состават реченици за за
тоа што прави Еди за викенди и во одреден ден од седмицата
|
Вовед во
активноста
|
Во учиишните тетратки по англиски јазик ги препишувате новите зборови за
секојдневни активности и денови од седмицата кои ќе ги најдете на стр. 62 во
учебниците Welcome 1.
Потоа, на глас ќе го прочитате дијалогот од истата страна и ќе одговорите на
прашањата од вежба бр.2
На стр.63 вежба бр.4, ќе ги разгледате сликите за секојдневните
активности на Еди и соодветно ќе составите реченици.
Важно (Important!)
Внимавајте на формата на глаголот, еx. He
plays basketball every Saturday. Станува збор за граматичкото време Present
Simple Tense ќе проследите презентација следниот час.
*За
дополнителни прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Ресурси
|
Учебник Welcome
1
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
No comments:
New comments are not allowed.